Berakhir ~

salam...yes..as a muslim...i'm too want to write..''let's pray for GAZA' even though israel have stop attacking GAZA but it doesn't mean we need to stop be aware, fight and pray for GAZA...oke stop bout that topic..and i'll just go straight to the point...*since i failed to make a good intro* ...emm~ let's make this post as mixed language since i'm not an expert to write in English..i mean i'm still in a learning process.. so...i'll wrote in English and Malay...sorry guys..~

okay...title..berakhir...ape yang berakhir ? relay antara aku dan dia kah ? impian aku kah ? okay..salah semua tu...yang berakhir nye adalah..dengan berakhir nya paper taxation semalam..maka berakhir la semester 5, berakhirnya semester 5 bermakna berakhir la 2 tahun setengah kat KPM tu..i'm free !! but not that free untill i get my result and done my convo..that's another thing...yang paling penting adalah i didnt need to go to class, done my homework & assignment, worry about what peeps will say about me..for 6 months..okay to be honest until i get an offer letter to further my study...yeah!! happy..sangat-2...

tapi di sebalik ke'happy'an aku, still rase sedih tu ade..yelah..2 tahun lebih study kat sane..tipu kalau aku cakap tak ade kenangan manis, pahit, masam, masin, suke, benci dan segale macam perasan positive and negative yang selalu bercampur dalam satu hari...sejujur nya..aku pernah cakap kat mama aku..once along da habis study kat sane..along akan padam semua fb and phone number dorang..yes...cakap senang..but nak buat..susah kemain...walaupun kelas akan bertukar-tukar mengikut semester and i think dorang tak anggap pun aku kawan dorang..but still..sayang tu still ade...4 bulan lebih sama-sama suka, senang and susah sama-sama *except for aku selalu skip bab meeting antara classmates* but seriously..aku sayang kat dorang...*tak kesah laa dorang ade rase sama dengan aku or tak* tapi aku tak mengharapkan ape-ape balasan pun...

kat sini..aku nak ambil kesempatan...
to DIA 5C :
''thanks coz sudi jadik classmate aku...kenangan dengan korank akan aku simpan baik-baik dalam ingatan *since aku tak ade picx korang* hope korang pun sama...thanx sekali lagi...good luck dengan life korang okay..aku doa yang terbaik untuk u ollz...'' - ikhlas eyla syakila !

out dulu since my father nak main lappy pulak...okay...bye see u next time~

Comments

Popular Posts