#22 Segmen Tambah Follower!! ~~KasihLestariAbadi~~

assalamualaikum uolls..muehehe tadi tengah sibuk-sibuk bw *ye orang lain sibuk buat kijo aku sibuk update entry..perangai cam gampang* tibe-tibe ternampak entry nie...dari blog Kasih Lestari Abadi..so aku nampak cambest je kan..lalu..lalu..saya yang kekurangan follower nie pun mahu join lah segmen nie..bukan berbayar pun free je...



bilangan follower terkini : 6 orang sahaja :DD

6 orang je kan ? lawak kan ? lawak kan ? pffttt ~~ dah dekat 3 tahun berblogging but ada 6 org je...muehehe papehal pun thanx lah kat uolls yg follow aku...terharu sangat-sangat..sob sob sob...ikhlas punya terharu !!

p/s: tarikh tutup pukul 12.00 pagi 9 februari 2013...lambat pukul 12.01 pagi tak kan dilayan...yeke ??

Comments

  1. http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-follower-kasihlestariabadi.html

    singgah menyapa dari segmen yang sama

    ReplyDelete
  2. terima kasih !!! sudah lawat and sudah follow !! 2 in 1 :DD

    ReplyDelete
  3. Salam, saya dtg dari segmen yg sama. Done Follow, BW ,& Komen entry awak ni :) Follow me back & komen di entry segmen yg sama ye. thnxx XD

    http://aderakukeysah.blogspot.com/2013/01/segmen-tambah-follower-kasihlestariabadi.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts