#24 SEGMEN : Blogger i2 Sahabatku

aku tak pernah semalas nie bila time buat intro...just hari nie je berape banyak segmen aku join..gila batak !! bukan apa...saja bosan-bosan..daripada aku jadi tugu kat sini..better aku gagah kan jari-jemari santek aku nie join segmen or giveaway or blogwalking or berjimba !! ada jugak kijo aku..kan kan ? 

okay tamat entry cam gampang dari eyla_kbaharin..so uolls jom join segmen dari blog Bukan Cincai nie..fuh nama dia...nie mesti dapat idea nama blog time boring-boring makan keropok kan..kan ? okay jokes with punchline tak sampai...ptuiihh ! 




click banner untuk join *better uolls join or aku debik sekor-2*

nasib baik dia tak suroh kasi tag nama memeber..kalau tak satu hal lagi nak pikir blogger mane plak nak pilih !! thanx bang Rahmad *owner blog lah weyh* muahahaha !!

p/s : lepas kasi taruk itu label then i'm off to go to solat..ehh ! aku solat okay ! nampak je cam suka mencarot tapi solat tetap menjadi tiang agamaku..*gila babs punya jiwang*



Comments

Popular Posts