#31 Segment: Simple Blog Banner

yo..i'm back...

intro yang paling ikhlas yang pernah aku tulis..simple and 'comey' je aku nengok *tangan atas bahu, mata pandang atas*

let's go straight to the point eh...nie aku nak join satu segmen nie ha...since aku adalah manusia yang paling malas nak godek abang google carik tuto pasal buat banner..so aku decide...nak suruh orang buatkan..free uolls...muehehe...lagi sekali aku kasi bold FREE !! nak join ? sila click banner di bawah nie...


hanya untuk 20 orang bertuah je...kenape 20 orang ? kalau ikut kan hati aku nak je jawab..''suke hati dia lah nak bagi berapa..kau kesah ape...''  tapi atas dasar profesionalisme..ha gitu ! yang aku apply...so aku decide jawapan nye ialah...''weyh..penat lah kawan tu nak buat banner sampai dekat 50 orang...mahu mogok beliau nanti...''

so aku harap beliau boleh lah tolong buat banner untuk aku si pemalas nie..thank you very much..nanti aku kasi belanja kepsi...tak janji okay ! muehehe...

p/s: till next time..bubye !

Comments

  1. oow ! tak dak hal lah...sama-sama...:D

    ReplyDelete
  2. datang dari segmen yang sama

    http://blueyarns.blogspot.com/2013/02/segment-simple-banner-blog-by-missary.html

    ReplyDelete
  3. dari segmen yang sama . dah follow awak . harap follow blog saya kalau sudi :)

    http://www.cikfie.com/2013/02/segment-simple-blog-banner.html

    ReplyDelete
  4. thank you sudi follow..saya akan follow awak balik as soon as possible :)

    ReplyDelete
  5. kene join ni:-) bukan senang nak dapt bende percume betul x :-)

    Sambil-sambil tu nak promote ni hehe..Kalau berminat dengan PURE MARINE COLLAGEN boleh la dtg sini..

    Nak g promte kat follower lain pulk ni hehe..

    Just RM8/pack (100gm)..
    http://ezajaafar.blogspot.com/2013/02/pure-marine-collagen-rm8pack-while.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha betol 2...wajib join...err collagen tu menda ape ?? :DD

      Delete

Post a Comment

Popular Posts