#37 Request: Saya Nak Doodle Alif Ismail V2.0

WARNING ! INI BUKAN SAMA SEKALI ENTRY SEGMEN ATAU LYRIC !

okay ! tetibe aku teringin nak request doodle..scroll down sikit nampak entry dari blogger lain pasal dia request dari Alif Ismail...so aku dengan gatal tangan nye ingin membuat request jugak lah kan..!

tekan banner kalau nak request doodle beliau !
okay syarat pertama, DONE !!!

kenape saya mahu doodle En.Alif Ismail ?kerane : kerana doodle dia comel.
  1. kerana mata doodle tu besau dan badan dia kicik..lain dari yang lain !! 
  2. kerana saya tak pandai lukis doodle macam alif ismail.
  3. kerana saya tak de kerja lain.
SAYA NAK MATA WARNA HITAM kerana saya bukan keturunan omputeh nak mata biru, hijau, ungu, jingga, merah dan lain-lain.

so saya harap En. Alif Ismail dapat lah buat untuk saya !! dan didahului dengan ucapan terima kasih *ayat surat menyurat*

okay ! siap..dah boleh kasi setel semua file-file tu !!


Comments

Popular Posts