#38 Dia Pergi Tinggalkan Kami :'(

wahoooo ~~ aku tak nak cerita pasal hari kekasih bagai, coz satu hari nie konfirm kebanyakan blog cerita pasal hari kekasih punya, mahu termuntah hijau uolls baca pulak nanti kan ? kenapa muntah hijau ? hang jangan tanya kenape ? aku kasi penampaq korea kang ?

 tengok title entry macam cerite sedih je kan kan ? tak de lah sedih sangat sampai boleh menangis 3 hari 3 malam..bukan sama sekali...!! siapakah yang telah pergi meninggalkan kami ? siapakan..? siapakah ?

. . . . . . . . .  (demikian lah intro aku)

tak de siape pun..ADIK LELAKI AKU je pun...dia pergi sambung belajaq kat MRSM Felda Trolak Utara,  Perak..jauh tu...tambah pulak ni baru first time dia pergi sejauh itu....pandai ?? tak de lah...biase-biase je ?? luckily dia jenis yang nak belajaq...mahu tak bergenang air mata parent aku..maklum lah..he's the only son ! mane tak nye...tu yang emo semacam family aku...(-.-) aku ? sedih jugak coz dah tak de siapa nak main game dengan aku lagi dah....!! dia nie jenis yang suka buat lawak krik krik...okay gurau !

by the way kalau nak compare dengan aku...my sis, NISHA and him boleh dikira success sejak high school lagi lah...bagi yang tak tahu, NISHA sekarang nie tengah ambil foundation in engineering kat UIA, second semester dah...jangan-jangan aku pergi degree satu batch dengan dia (-.-'') and my bro, ambil PURE SAINS...aku ? on the way nak habis kan praktial aku and lepas convo nak pergi degree dah ! adik aku yang ain katanya nak jadik PILOT, and adik aku yang bongsu tu, EYRA katanya nak jadik cikgu....

sat lagi lebih kurang seploh doploh tahun lagi, PAPA and MAMA dah ade orang yang buat rumah untuk dorang, personal doctor, private financial consultant, Pilot persendirian and yang bongsu tu...err.....entah lah...since dia pun baru 13 tahun, cita-cita pun masih kabur...!! ya allah harap-harap ape yang aku cakap bakal jadik kenyataan..amin !!

ehem...! nak cerita lebih-lebih kang..takot ade yang dok sebaq kan ape yang aku tulis..susah jugak !! mahu jadik bahan seminggu !! so aku tamat kan segala ke'merepek'an dengan tasbih kifarah dan suratul al-asr...berserta beberape gambaq kami kat sana...!


 nampak pakcik belakang tu...lepas kami selesai tangkap gambaq nie..tetibe dia datang dekat then join kami nengok gambaq nie sekali...!! (--,')


 2 gambaq close up..okay...nie semua spotan tahu !! nampak segala macam jerawat...!

4 gambaq kat atas nie sila senget kapala anda untuk mendapatkan gambaran lebih jelas...!!

 
 motif ?? masih tak dapat dikenal pasti...!


 aku akak sulung habaq hang...! but nampak tak perbezaan ketinggian disana...okay ! saya mengaku !!

sakit kepala aku tengok gambaq-2 nie..cukup seploh gambaq senget dah boleh masu wad sakit mental *gebang okay gebang*


p/s: panjang doh entry aku yang nie...!!! (-.-')

Comments

Popular Posts