#40 Teen Top Versi Anime

assalamualaikum... good morning uolls...yeah ! since semalam hujan sampai banjir dekat IOI MALL Puchong...so saya dengan rendah diri nye declare hari ni hari yang paling sejuk sepanjang saya hidup. . . MUKTAMAD !

. . . . .end of introdaksen...

eh agak-agak uolls kan kalau aku buat segmen nak cari bloglist..ada orang nak join tak..? by the way aku tengah dok kalut nak siap kan report LI aku so..hadiah give away akan ku tangguh kan sampai aku settle semua presentation aku bulan March nanti okay...! clear...bagus...! give away ape ? eh..ada lah..nanti aku habaq siapa pemenang and apa syarat-syarat kelayakan yang membolehkan beliau terpilih okay. . . .!

okay settle satu hal...

semalam aku dok godek-godek lah abang google tu...maklum lah tak de bondo nak buat...!! lantas..*eceh ! power ayat BM aku* aku terjumpa gambaq nie...









 secara jujur..ni gambar feveret aku muehehehe. . . . 



somel bukan...kenapa aku letak gambar teen top bukan retis k-pop yang lain..haha ! akan datang okay..!

now ! settle satu entry...lain kali sambung okay ? report LI kena kasi settle dulu !!

Comments

Popular Posts