#41 1st Short Giveaway by Nana

oohhh yeah ~~ report 50% dah siap...!! kenape perlu aku kecoh pasal LI report aku ? weh ! susah u know !! ia nya bukan lah sekadar report-report sains mahupun report kecemerlangan adik-adik sekolah menengah mahupun rendah...ianya merupakan report 5000 words excluding appendices...yeah..yeah...uolls punya report lagi banyak words kena buat...so what ? itu report yang sampai 10 000++ words uolls yang buat bukan aku..yang penting...aku punya ni ha..5000 baq hang..kalau 5000 ringgit takpe lah jugak kan... 

:P *wah rase cam cute gila buat sign nie*

so, dimana kita ek..? oow..aku nak join give away ! lagi..ya..lagi...! bukan apa..aku kan supporter give away orang..give away aku pun tak terurus...cettt !! 



click banner kalau rasa nak join lah kan...tapi lepas aku taruk hadiah confirm uolls girls nak join punya !

hehe..curious tentang hadiah nye..jangan risau...aku akan letak..aku akan letak...!!


Senarai Hadiah & Pembahagian Hadiah :Top Referral : (seorang )-Losyen Hello Kitty & Maskara Hello Kitty-1x Tony Moly-1x Baju PeplumRandom:-1x Baju Peplum-1x Shawl Halfmoon

Tarikh Tamat:Berlangsung selama  8 hari  kalau penyertaan memuasakan. / 14 hari


best kan hadiah tu...but wait..uolls kena follow syarat-syarat dia dulu..nak tahu pebondo eh syarat nye..pergi lah click banner..pemalas noh uolls nie.... !! ^.^

p/s : aku belum like that page..sat lagi pukul 1.00 ptg aku like noh..kerana FB dan TWITTER sama sekali di block !! huh ! nak buat camne..rules orang kena lah ikut..papehal...aku akan like..tak caye...sat lagi pukul 1.00 ptg hang tengok page tu...confirm akan ada gambaq page aku !
p/s/s: panjang nye aku membebel..gampang !







orait..settle..tenang hati aku sekarang nie..now ! aku nak pi makan gula-gula hacks..!

Comments

Post a Comment

Popular Posts