#45 Gambar Passport !

assalamualaikum dan Salam jumaat uolls..

mesti most of uolls happy kan bcoz esok cuti..but pada aku tidak sama sekali..kenapa ? ni aku nak habaq mai lah ni...besok aku ada family day...department kat tempat aku LI yang anjurkan..wohooo !! paling best aku kena join sukan dorang. memang best. aku ikhlas nie. ikhlas sangat. Rumah sukan aku ialah MERAH !! wehhhooooo ! rumah sukan aku time aku darjah satu...!! darjah satu tu...RUMAH KANCIL !!

pape pun...semua cerita kat atas tu tak de kena mengena dengan apa yang aku nak share dengat uolls sat lagi...langsung tak de kena mengena. langsung. paham. oow ! sesiapa nak jumpa aku boleh lah datang dekat Hotel Pullman Putrajaya tu. eleh buat kat pantai dia je. bukan dalam hotel pun. tak mampu lah teman !

okay..nak share satu benda...but janji jangan gelak..kalau nak gelak kasi slow sikit...okay ? set ? orait..on your mark..get set...go !


haha ! lawak tak ! lawak tak ? gambar passport aku...!! ada tak macam najwa latif ? okay memang tak lah kan ?? ptuiihhh !

gambag nie dah ada lama dah dalam dompet aku..and every single peeps yang bukak aku then ternampak gambaq nie nie confirm akan gelak dulu before bagi komen. confirm. tak dapat disangkal lagi.

pape hal pun aku tetap rasa aku 'somel' dalam gambaq nie. anda pula bagaimana? *eceh dah macam iklan*

Comments

Popular Posts