#46 REVIEW : BLOG UBAIDULLAH JAAFAR

okay fine entry kedua lepas 15 minit produce entry.. gampang tak gampang...!!

okay let's make this as simple as drinking milo or nescafe tiap-tiap pagi...!

aku nak review blog uolls...and the person yang aku nak review ialah.....Blog Ubaidullah Jaafar !

jadah ape ek..tetibe aku nak review blog orang...blog sendiri pun tak de orang review ye dak ?? salah sama sekali pandangan itu...!! tak pe biar lah aku review blog orang dulu, soon or later orang lain akan blog kita pulak kan ?

jup ea...biar aku printscreen !


ha amek kau ! aku kasi xtra large itu header !!


haha ! secara jujur nya...first aku ingat nie blog fomfuan since warne yang di gunakan sangat lah harmony dan lembut serta sedap mata memandang ! wohooo ! akan tetapi......


beliau seorang lelaki..kih kih kih *gelak gedik* maaf ye...saya ter salah paham..TER okay...TER !! maaf ye abang kacak ! *kipas-kipas* muehehehe !!

okay ! serius...blog Encik Ubaidullah Jaafar memang best kerana blog dia simple, kemas, malah loading pun tak lama *tak macam blog sendiri*, sidebar pun tak terlalu sarat, iklan pun tak de...yang paling menarik ialah...cursor dia sangat comel uolls...! kesimpulan nya, semua serba serbi lengkap lah ! so sila bagi dia tepukan yang gemuruh..clap clap clap !!

okay !! so sekarang nie orang gomen semua dah turun pi makan..aku pun sama nak pi makan..so chow...assalamualaikum !!


Comments

  1. Wah ,, saya baru perasan ada orang review blog saya yang tak seberapa nihh ,, heheeh ,, baru nak terbang ke dunia Blog .. Kelakar jalan cerita awak ni. membuatkan saya ketawa taw .. Hahaha. papepon, sebenarnya, sebelum ni dah telai guna warna gelap. Tapi tak cantik =(, 24jam straigh saya belaja nak deco blog sendiri =(

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun baru perasan ade org comment...bulan april comment, Jun baru reply...cantek !
      saya pun bukan terbang lg dah....baru merangkak ke dunia blog *okay ayat skema* so same lah kite....thanx la coz anggap ape yg saya ckp ni kelakau...:)

      kalau awk 24 jam tak tido...saya 24 jam plus minus tengah hari besok nye baru siap :D

      same-2 lah kite belajaq meng decorate blog....

      Delete

Post a Comment

Popular Posts