#47 Mana Selendang...?

assalamualaikum..last day wehooo ~~ happy ada..sedih pun ada...sob.sob..

okay..taknak sedih sedih..let's just proceed to the entry shall we...?

on Monday, Tuesday and wednesday this week...i was searching for my selendang...yes 3 day in row uolls carik selandang nie tak jumpa...every single peeps in my house aku tanya even dalam washing machine pun aku carik jugak..sampai gaduh-gaduh tarik rambut lah dengan my sis, ain coz tak dapat carik selendang yang satu ni...

aku bukan apa..because warna selendang tu hitam, so senang nak matching dengan warna baju yang aku nak pakai on the exact 3 days...*alasan !! sebenaqnya tak de tudung yang boleh matching dgn warna baju tu*

so today...my mom yell..''ha ni dia selendang..nah along nak pakai ke hari nie...'' and me was like....''no..along tak plan pun nak pakai that selendang hari ni..''

my point is...it always happened when we need that thing so damn badly, and that damn thing always tak de..and when we did not need that thing so badly, it always happened that thing ada betul-betul depan mata kita...

cilake.

p/s :- next time aku akan pasti kan barang-barang aku diletakkan di tempat yang betul lepas digunakan...aku akan pastikan.


Comments

Popular Posts