#55 Annoying Thing ?

assalamualaikum...

see my title...mesti uolls fikir...''eh...semua benda dia nak anggap negative...'' 

but apa yang aku bakal tunjuk ni, confirm uolls jugak akan turut bersetuju and dengan sebulat suara..wait ! kenapa mesti sebulat, kenapa tak sepetak, or se'sfera or se'octagon or lain-2 bentuk yg ada dalam kamus mathematics...tapi aku disini bukan nak memperdebatkan pasal bentuk-bentuk tersebut...

apa yang buat aku rasa gila punya annoying ialah....




ha ? nampak tak ? nampak tak...? aku tak tahu lah kenape...rata-rata TWITFAMOUS or HOT PEEPS kat twitter and facebook selalu post benda-benda macam nie...

adakah dorang post benda macam nie semata-mata kerana ingin dapat likes or retweet lebih banyak dari biasa...kalau itu jawapan nye....congrats bro...you totally nailed it...u got what u want..u got more likes and all peeps yang u tegor kat IM chat akan reply message u tu...seriously..aku ikhlas congratulate u nie...

adakah dia buat macam tu hanya kerana dia tak puas hati dengan sorang or dua orang budak yang tak reply IM chat dia ? well ini comment untuk anda-2 HOT STUFF ! mestilah ada sebab kenapa orang tak nak reply, mungkin dia tak reply sebab annoyed dengan post anda or anda ada terlepas cakap yang buat dia kecil hati or dia memang jenis yang malas nak layan CHAT-2 org yang dia tak kenal..or dia jelous dengan anda sebab anda HOT STUFF...siapa tahu kan..so don't simply put the blame on others..okay ? sila tengok balik ape 'kekurangan' diri anda... *bila aku bukak profile dia, aku dah tahu kenapa orang tak reply IM CHAT dia walaupun dia ramai post LIKERS*

oow lagi satu budak yang aku printscreen post dia nie tadi, GUNA GAMBAQ ORANG YANG DIA NAK DELETE AS HIS PROFILE PICTURE...? apakah ?? something fishy here...! am i right...?

so...what ur opinion...mesti uolls ada jugak pengalaman macam nie kan ? benda macam nie annoying kan ? or aku je yang rasa macam tu...?? 

Comments

  1. ini sama ada attention seeker ataupun bajet bagus... hu hu hu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hewhew..maybe... :)

      coz dia fikir dia bagus coz ramai like status dia..

      entahlah :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts