#56 Chantek Dress Special Anniversary Giveaway!

assalamualaikum...

huh ! Happy Tuesday...yang bagi aku tak de lah HAPPY mane...but i hope uolls kat luar sane have a very HAPPY DAY today...

okay tu je intro..tak boleh panjang-2..

okay..aku rase macam dah lame je tak join GA orang nie...so, today..dari aku dok layan lagu k-pop kat MTV pagi-pagi nie...better aku nak join GA lah..coz hadiah yang di tawarkan macam best je...but before that...mesti lah kena ikut syarat-syarat penyertaan dulu..apa syarat penyertaan dia...simple je...

Syarat-Syarat Penyertaan:
1. Like facebook chantekdress (LINK FB CHANTEKDRESS)
2. Peserta hanya boleh menyertai salah satu sahaja, samaada melalui Facebook, atau melalui blog.

berminat...haha okay...click banner...click capat...


by the way..uolls jugak dialu-alukan untuk follow blog CHANTEK DRESS :)

nak tahu ape hadiah nye...

1. Tempat pertama - Dress bernilai RM85, fashion belt, Key Chain, satu hadiah misteri
2. Tempat kedua - Dress bernilai RM85 dan fashion belt
3. Tempat Ketiga - Dress bernilai RM60 dan fashion belt
4. Tempat keempat - Dress bernilai RM50
5. Tempat kelima - Fashion belt dan keychain
ooww..nie bukti nye saya dah like Fan Page Chantek Dress...

well saya takde lagi koleksi baju dari CHANTEK DRESS, so saya tak dapat nak snap a pic pakai baju CHANTEK DRESS, which is explain why i'm joining this GA..probably..hehe...

so i really-2 hope i can win this GA, well kalau bukan tempat pertama pun..takpe lah kan ? hehe..

p/s: perasaan tak...aku guna perkataan 'SAYA' dalam post nie..puhaha ! lain macam je rasa nye..rasa macam..macam..sopan je :DD

Comments

Post a Comment

Popular Posts