#58 What I Heard.....

assalamualaikum...

it's been awhile since i wrote an entry..i mean A REAL ENTRY not just a song lyrics...pfftt ! okay...disebabkan kebosanan yang teramat sangat disebabkan pencicit (twitter) bosan and facebook tak boleh bukakso i decide to write a entry...

it's about what i heard this morning at 3 or 4 am waktu tempatan...dengar macam seram je kan ? percaya lah ini bukan cerita seram..ni cerita keajaiban...pfftt ~ INI SEMUA POYOOOO~~

okay it's happened this morning at 3 or 4 am..waktu Malaysia la of course..aku terdengar bunyi GURUH dan KILAT...it happened lebih kurang 30 minute camtu lah...kuat gila kot sampai kereta-kerata yang tido kat parking lot pun turut terperanjat lalu berbunyi dengan amat kuat sekalai (ayat karangan BM PMR) ye aku tau..mesti uolls fikir ''biase la tu dgr bunyi guruh and kilat pagi-2 buta..tanda nya nak hujan lah tu...'' 




memang lah guruh and kilat adalah perkara yang common but there's something strange...the sound of the thunder and lightning are so weird..you know..like something happened up there...and of course siapa kita nak mempertikaikan kejadian alam..so aku hanya mampu berdoa supaya aku dilindungi dari segala malapetaka...itu je yang mampu aku lakukan...dan bunyi guruh dan kilat tu buat aku sedar...betapa kecil nye aku...ya allah !!

ini bukan main-main...ini betul-betul.....ini seriuss ~~ wonderpet..wonderpet kami datang

so kepada sesiapa yang tak tahu doa ketika mendengar Guruh dan Kilat..nah aku share doa tu...sharing is caring right..? aku share becoz i care about uolls...ikhlas ~


dan ini doa ketika terjadi nya kilat dan guruh...


nauzubillah. . . . .

Comments

Popular Posts