#60 GWIYOMI ! GWIYOMI !

well..assalamualaikum...i'm back...selepas beberapa minggu tak meng update blog...! do you miss me...yeah ! i know u guys DO MISS ME..! tak payah nak malu-malu..terus terang je...*pfft ! perasan ! puuiiihhh *

yeah...kepada yg ter tanye-2 kemana kah hilang nye budak sekoq ni...kalau dulu..almost everyday she keep updating her blog with some nonsense and not so relevant topic....cettt !! here's the answer for that kind of question ! other than that...i wont answer it...i'm so busy for such questions !

Boo eyla boo !

okay...lately aku bekerja kat sebuah boutique kat Alamanda ni...Name's Gulyn Turkuaz...yeah ! alamanda je...disitu lah tempat semua bebudaq putrajaya mencari rezeki demi sesuap nasi..*bukan racangan bersama mu* okay..for those yg pernah berkunjung ke boutique ni..Tahniah ! kepada yg belum..anda memang rugi..kenapa ?? saje je nak cakap camtu..kah kah..okay tak lawak !

*********

okay habis intro..peh ! baru intro~~ gila panjang ! memang aku sengaje nk bagi uolls jadi gila sekejap since dah lame uolls tak baca entry merepek dari aku kan ?? haha lantak kome...tak kuasa teman nk melayan nye...!

okay..since there's no specific topic that i want to discuss..so ~ i decide untuk ckp je ape yg terlintas kat kepala hotak nie okeng !! 

okay first of all..pasal tarian GWIYOMI yg meletop-letop tuh..siape tak tahu dia actually duduk bawah tanah..bukan bawah tempurung lagi dah..biase la..dunia dah maju...tipu la kalau tak tau benda-2 tu kan...



camtu lah step-step GWIYOMI nie...actually..aku tak kategori kan GWIYOMI ni sebagai DANCE...aku kategori kan dia sebagai exercise..muehehehe..okay jadik !!

yang paling penting....fenomena GWIYOMI dapat kalah kan HARLEM SHAKE...okay ! terus terang..i HATE harlem shake...fullstop !

okay..habis cerita pasal GWIYOMI...nak suruh aku rakam video buat GWIYOMI..memang tak lah kan !! silap hari bulan..uolls boleh muntah hijo tengok aku buat GWIYOMI nie...

aha !! ape lagi nak ceghita ek...any idea....???

okay...insyaallah...aku akan sambung lain kali....till next time...anyeong....!!

assalamualaikum....


Comments

Popular Posts