#64 Love Yourself and what you have been Gifted

assalamualaikum...

ha ! panjang gila title...gasak kau...okay tibe-tibe rase nk update blog before pergi kerja..so yeah i still bekerja kat Gulyn Alamanda,so meh la pakat  datang ramai-ramai memeriah kan majlis :D

okay tak nak membebel panjang just nak sampai kan pesanan ikhlas melalui pengalaman sebagai promoter ni...coz some people tend to say ''ala..adik ni kurus, so pakai apa pun nampak cantik..'', ''orang muda okay la pakai macam ni...'' *adik tu refer to me okay*

satu je jawapan aku...''saya confident dgn diri saya dan saya selesa dgn apa yg saya pakai itu dah cukup, tak kisah la baju or color tu nampak tua untuk saya...''

''be a woman doesn't mean we need to keep beautiful from day to night...or wear a fancies clothes in your wardrobe....or cucuk vitamin C or Botox to saty younger...you just need to be confident and comfortable with what you wear and stay healthy...that's the most important thing...coz a healthy body akan membuat kan seseorang tu lebih ceria mengharungi hari-hari uolls....jangan bersungut dgn apa yg kita ada tetapi bersyukur la dgn apa yg kita ada....coz that's what we have been gifted by HIM....''

lastly enjoy my photos gagagagag !



gambar perasan cantik but i just LOVE my own self.... :)

Comments

  1. everyone is gifted in their own ways kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup....100% setuju...
      some people are gifted with something but lacks of something....

      Delete

Post a Comment

Popular Posts