#65 Happy Birthday dan SALAM RAMADHAN :)

assalamualaikum,

9 july 2013 adalah hari dimana semua umat islam akan melakukan terawih pertama, dimana esok adalah hari pertama puasa...

tanggal 9 july jugak adalah hari istimewa bagi seorang budak bernama Nur Shakila...di mana beliau menyambut hari lahir beliau yg ke 21 hari ni...that's not the real problem...the problem is kenape ayat aku begitu skema ?

okay abai kan ! today is my 21st birthday yoo ! aku bersyukur sangat sebab diberi peluang untuk hidup sampai ke hari ini dan diberi peluang untuk melakukan lebih banyak kebaikan dan yg paling penting diberi peluang untuk menjalani ibadah puasa pada tahun ni...Alhamdulillah...

my birthday wish is ''i wish i will be a better person, better daughter, better worker, and the most important is be a better muslim and berharap berjaya dunia dan akhirat...dgn meningkat nya umoq aku...aku berharap sikap aku jugak selangkah lebih matang....amin....''

thanks to all people that wishing me either in facebook, twitter, BBM, wechat, kakaotalk and also by using SMS...i really2 appreciate it...may u guys too have a blast from ALLAH....

have a great Ramadhan instead dan kepada sesiapa yg baca entry ni yg mempunyai tarikh lahir yg sama dgn aku ataupun hari lahir mak/abah/adik/kakak/abang/tok/nenek/makcik/pakcik dan segala macam gelaran yg wujud di muka bumi hari ini, SELAMAT HARI LAHIR aku ucapkan... :)





Comments

Popular Posts