#66 Perihal Hati - Kini Miliknya .

assalamualaikum....

salam ramadhan yang ke 12....
bagi yg berpuasa dari hari pertama....alhamdulillah......semoga anda dapat berpuasa penuh tahun ni ye :)
dah berapa kali aku x ber kesempatan nk update blog ni since busy sangat keje...sorry ya uolls...

end.....

*********

bulan puasa ni banyak sgt dugaan yang datang, kalau tengok schedule kerja aku pun...*tarik nafas panjang* sangat menduga kan...mostly nye aku kena keje malam ! masuk ni dah 5 hari aku kena keje malam...penat dia bukan maaaaiinnnnn lg ~

tentang status hati..
ramai yg bertanye...jika aku sudah berpunya...aku macam nk je jawab...."kenape ? nak share kan kisah cinta aku kat TV3 ke ?" tapi ikut akal yg waras...*kalau tak waras...tak boleh puasa..batal and confirm aku tak duduk sini...Tanjung Rambutan tempat aku...*

status hati...adelah satu hal yg paling complicated untuk aku terangkan...aku selalu mengelak kalau ditanyekan tentang status hati...

tapi kini hati aku milik nya...di bulan yang mulia ini...
walaupun banyak dugaan...tapi dia tetap beri sokongan dari jauh...ya..jauh sangat.....itu lagi satu dugaan untuk kami...

walaupun berjauhan kami tetap belajar..belajar erti setia antara satu sama lain...aku tak percaya cinta jarak jauh tapi entah kenape hati ni bersetuju terima cara ini...lebih-lebih lagi dia yg berumur 19 tahun...*aku fall in love dengan budak-budak weh...-.-' paling tak percaya*

masalah nya sekarang kenape aku beria-ia tulis dengan ayat paling skema ni...aku rase virus customer tu dah berjangkit dekat aku,,,hope dapat ubat secepat mungkin....-,-

okay pedulikan....aku hanya mampu berdoa supaya relationship kami ni tak kecewa di tengah jalan...semoga kami setia antara satu sama lain, semoga ramadhan pertama ni tak menjadi ramadhan terakhir buat kami...dan semoga ramadhan kali ini tidak akan menjadi 'RAMADHAN YANG HILANG' *tetibe =D*

dan semoga dia juga berkongsi doa yg sama dgn aku.....amin ~

p/s: sorry guys..lepas sahur..otak blur tak dapat nak jana more ideas...next time i'll post something different...i promise.....sekian.....:)


Comments

Popular Posts