#67 Happy Eid Day and follow my Instagram !

hye assalamualaikum...
aku rase tak terlambat lagi nak wish 'SELAMAT HARI RAYA' 
so mcm mane raya uolls...mesti ohsem kan ?? baju raya memasing mesti cecantik and hensem and gorgeus ! so aku just nak buat quick post since i'm so damn excited watching football match btween Barcelona and Malaysia...and so far it's Barcelona leads with 2-1....but yeah we'll see later okay...:)

ooww bagi sesiape yg ade instagram....do follow me okay.....just type eylakbaharin then u'll find me and me and me..only me....yeah ! and my default picture will be

other than this...bukan sama sekali....cehh statement cah cah retis kan.....aha ! do i care :P
eh wait ade lagi.....

my self potrait.....yeah !! 

cah cah medol cakap kau !

my sister.....so yeah ! aku paling pendek weh !

so u guys also can add me in wechat, kakaotalk and LINE...

errr what else i can say....*pending* oow if u guys can see in twitter....kencang pasal bola...bola...bola....lelaki pasai jokes-jokes dorang and girls pulak pasai tweet lelaki...hensem....err.... ehem ! so i saw this one tweet he said "Tadi cuma drama jer. Sebenarnya wan zack haikal ajak fabregas makan western kat rumah dia. Tapi Febregas nak lemang jugak ! ." well i do found that tweet so damn funny...seriously.....

okay fine....got to go.....night.....and again...do follow me in instagram okay :)

bye !











Comments

Popular Posts