#70 Bila aku Kebosanan......(31 Gambar)

assalamualaikum uolllssssssssss ~ apa khabar ?? long time no see.... rase macam dah lame gila tak nulis...tetibe tadi ingat nak siap kan assignment journal yang tertunggak beberape minggu yang lepas, alang alang sementare nak tunggu idea journal tu datang, apa kate kita curahkan idea untuk post blog ni dulu ye dak ??

okay post ari ni, aku tak nak membebel panjang berjela sampai tiga pat lime lai muka surat macam karangan BM SPM...and kalau ade bebudak SPM yang terjumpa blog ni then dia baca post ni, mau tak termuntah hijo budak tu...kesian kesian *geleng kepala* aku just nak post beberapa gambo..saje gedik nak taruk haha ! k tak lawak..... =.='' yela orang biase macam aku ni kalau nak tulis blog ape je yang boleh letak selain entry yang entah hape-hape and gambo yang emmmm..entah lah nak kabo macam mane....kang kalau aku buat parody awek legoland...mau kena band....

malas nak cakap banyak...tengok jela.... :) by the way mostly gambo yang ade kat bawah ni aku berangan sesorang so sila standy plastic muntah kat sebelah :DD


bajet shyshy cat gitu....

actually time ni, memembe aku usha je aku selfca macam mane, tu yang timbul gambo ni...

aida suruh aku try test spek mata aku ni ha sbb dia tak pernah nampak aku pakai spek mate, sebab sayang kat makcik sebelah aku tu, aku gagah kan diri jugak pakai..hehe ~~

bajet lawa la gituh ~~~

no comment...pakai lens pastu pakai spek mata...super punye rabun ~

time ni dalam kelas titas...sementara tunggu Dr. Fareez datang..aku try test kasut echa...okay nampak la jugak aku tinggi pakai kasut ni..merase la jugak jadik tinggi walaupun sementara :D

aku rase time ni dalam kelas Financial Reporting...kami datang awal gila...kelas pukul 9 start..pukul 7 dah gerak pergi Yayasan Selangor...

sementare tunggu Miss Alfia masuk....akibat boring terlampau...gini la jadik nye.....Step 1: tekan pipi anda, tolak naik atas...Step 2: buat muncung...uolls yang gegurl mesti pandai buat kan....kan ?

my reaction if I see elfy infront of my eyes...actually bukan Elfy tapi makanan hehe

yang ni semamlam punya cerita...sementara tunggu kelas TITAS bermula...

separuh mate je nampak....O.-

control gila senyum... =.= nyampah pulak aku nengok nye ~

actually motip aku snap close up gambo ni, nak tunjuk jerawat aku..tapi jerawat tu tak nak la pulak nak tonjol kan diri dia..ngengade la pulak main nyorok nyorok ~

muncung tak jadik...haha ~

showing my ring, thanks to elfy haha


dua gambo ni aku sengaje je amek separuh..boring punye pasal....

lagi gambo muncung tak jadik....

dorang abaikan aku...-,-

bagi sape yang lembab...ni I.LOVE.YOU.....bagi yang tak lembab...ni I.LOVE.YOU ~

nak promote pin yang aku pakai tu, style jugak ek ? actually aku tak expect this picture will come this nice...cantik jugak aku kan...pffttt perasan ~

with aida.....*fullstop*

terabai lagi T.T

sampai hati........

cak ! aida perasan aku buat muka :D

sebelum.....

dan selepas spesel effect...thanks to aida makes me look like this....=.=

kembang kan mata andaaaaaa ~~

candid.....seriously...

bajet bukan pakai rayban bagai ~

ngantuk lettew aida.....pemalas ape nak jadik ni....aiiihhhh...

abis dah weh....dasyat tak dasyat banyak nye....haha...nak lagi banyak gambo....*actually xde la banyak mane...* ade kat IG : eylakbaharin....bole la g tengok kat sane...okay...

sekian saje entry dari saya....so nak g buat journal and assignment FAR pulak....good bye assalamualaikum





Comments

Post a Comment

Popular Posts