#75 balik kampung...

Assalamualaikum...well..how are you...harap semua nye okay n alright saje...

Actually aku baru je download blogger apps on my phone..so nak tak nak kita kena la test drive apps ni kan...so kalau ternampak typo bersepah sepah sane sini..mohon tegur...sebab aku update pakai phone je..bukan tab mahupun ipad ataupun note..hanya phone ninetology biase...hehe *okay tak lawak*

*sekian saje mukadimah* mukadimah 2 paragrapgh panjang nye...kau hade ? Haaa ~~~

Okay start cerita...cerita ni throwback 2 ari lepas..di mane kami sekeluarga balik kampung to visit my grandpa n grandmom...okay buat pengetahuan uolls...mereka sihat2 saje...atok still bole g kebun n pergi pekan beli brg2 untuk kedai dia...sendirian...kalau aku...mau menangis...okay joke..

Dorang kalau bergurau manje..kalah kite yg baru bercinta 6 bulan ni...oppssss teeeettt...actually xde event yg menarik pun kat sane..just...i'm glad my mom boleh balik kampung lepas kan rindu kat mak n abah dia...yela...last kiteorang balik kampung..hari raye ritu..mak kau..lame gila okay...aku yg duduk kat KL yg tak balik umah 3 minggu pun da rindu gila bak hang kat mak aku..inikan dorang..toksah bayang la...

Hmm..actually dr tadi aku dok carik butang nk insert gambo tak jumpe2 ..emm pape jela...

So mase nk balik tu...my sis, ain ckp..atok menangis kesat air mata and then i realise ..emm bertapa tabah nya hati seorang bapa...nak lepas kan anak yg nya..agak nye macam mane la perasaan ayah aku bile nk lepas kan aku hidup kat KL ni...hmm entah la...

Orait till next time .. sbb mate pun da mengantuk..so bubye assalamualaikum....


 
 the first n second generations ..

 
 with atuk n opah...actually..atok nk buat peace like mine but opah halang sambil ckp ...'eiisshj atok nye...toksah gitu..maly....'



 
 dengan ain...k tu je...haha...tak lawak...

 
 selfie sebentar sementare tggu dorang siap...

 
 aku tak tau kenape...aku suka buat muke...macam hape je...

 
 tears of daughter n mother...mama mesti rindu sgt kat opah :
(

 
 okay habis....hehe

Comments

Popular Posts