Kisah Si Pending

assalamualaikum...hye u ollz...how are you ??? sihat kea... ???
okea skip bab intro since i'm failed to do such thing...lolz...

nampak tak title post kat atas tuh...Pending...yaaa...gelaran baru yg aku dapat hari ney..pending...sangat..sangat..sangat terharu..thanks Linda Chiero, Cik Boolat, Tasya 'khori' and haney zain for giving me that name...

it all start with my phone...bile nak tangkap picture jea...nak view balek...nauzubillah..lambat sangat...bole pergi mandi, masak, kemas rumah dulu...*okea aku gebang* but the point is..serius lambat bonar....so they all cakap..'' phone kau pending cam TUAN dea..'' then aku bole lagi bertambah-2 pending tanye...'' Phone siape pending weyh''....

second situation is...when i hung up with my entreprenuership *salah eja..sorry beb* at KFC Ayer Keroh  then i took my their picture..as usual my phone start laa pending balik..blah..blah..blah..then i switch on my lappy..then kena tunggu 10 minute for this lappy to 100% ready to use...just full of shit tahu tak...sangat laa memalukan..

err..since now is 11.34 am...and otak kepale da tepu kesan study audit last nite and claz borink cam hape jea...so it's time 4 me to undur diri laa...bubyeZ...See you next post...!

Comments

Popular Posts